اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۹۷۵

ناصری: رییس‌جمهور برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات ارائه کرد

ناصری: رییس‌جمهور برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات ارائه کرد
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه رییس‌جمهور شب گذشته برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات کشور ارائه کرد، گفت: در مورد برجام حرف زیاد زده شده است و اکنون باید به دنبال حل سایر مشکلات کشور بود.
۱۵:۳۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

عبدالله ناصری در گفت‌وگویی در ارزیابی خود از اظهارات رییس‌جمهور  و برخی انتقادات به روحانی در خصوص نپرداختن به برجام در گفت‌وگوی تلویزیونی خود، تصریح کرد: درباره برجام به اندازه کافی صحبت شده است. برجام یک مساله بسیار مهم و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی و دولت روحانی است و هیچ کس نمی‌تواند آن را انکار کند. با همه وجود موانع تحقق برجام، امضای آن یک تصمیم مدبرانه حاکمیتی بود که در تاریخ ایران ثبت شده است.

وی با بیان اینکه مخالفان و موافقان برجام به اندازه کافی درباره آن حرف زده‌اند، خاطرنشان کرد: نمی‌توان انکار کرد که هنوز کسانی چشم‌ انتظار این‌اند که اروپا و کشورهای همسو با ایران مواضع ترامپ را دنبال کرده و از برجام خارج شوند. البته من معتقدم اروپا ضرورت حفظ برجام  را درک کرده است. من با رییس‌جمهور برای پرداختن به سایر مشکلات کشور موافق هستم، زیرا به اندازه کافی درباره برجام صحبت شده است و اکنون باید نگران سایر مسائلی بود که موجب تحریم‌های جدید نشود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب  با بیان اینکه رییس‌جمهور برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات ارائه کرد، افزود: من معتقدم اگر واقعا بودجه برخی موسسات مالی و وضعیت مالیات‌دهی و مالیات‌ندهی برخی موسسات مالی برای مردم شفاف شود، حتی مردم خوزستان نسبت به این مسائل حساس‌تر از ریزگردها خواهند بود چون می‌دانند با دستاوردهای اقتصادی دولت می‌توان بخشی از مشکلات آنها را حل کرد. به هر حال حل مشکل ریزگردها به سرمایه و پول کافی نیاز دارد که اکنون در اختیار دولت نیست.

ناصری همچنین اظهار کرد: رییس‌جمهور بحث‌های خوبی مطرح کرد، اما انتظار می‌رفت مسائل دیگری را هم مطرح کند. از جمله اینکه رییس‌جمهور باید اعتراضات اخیر را که توسط حکومت و دولت هم به رسمیت شمرده شده را کالبدشکافی می‌کرد و از طریق تحلیل این مسائل وارد مشکلات و محدودیت‌های دولت می‌شد و بسیاری از مسائل را مطرح می‌کرد.

این عضو بنیاد باران در پایان افزود: موضوع دیگری که می‌توانست رییس‌جمهور به آن بپردازد مساله واگذاری فعالیت‌های اقتصادی نیروهای مسلح بود. وزیر دفاع اخیرا اعلام کرده است که با هماهنگی فرماندهی کل قوا، بنگاه‌های اقتصادی ارتش و سپاه واگذار می‌شود. چه این اتفاق بیفتد و چه نیفتد این خبر بسیار مهم و ارزشمند بود و رییس‌جمهور خیلی خوب توانست مسائل را برای مردم تشریح و کالبدشکافی کند تا انتظارات جامعه شکل بگیرد چون معتقدم خبر خوب وزیر دفاع حتما به زودی در شبکه‌های اجتماعی مورد پرسش قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین